Thursday, November 11, 2010

::Apa Ni::

Korang, cenna ni weii..
cuti raya aji NURSERY TUTUP dari rabu sampai Ahad!!
Adoiii.. cenna ni.. saya & hubby kije hari KHAMIS & JUMAAT..

anak2 cenna~ ishhhhh

Luvs,
~ayu@rshad~

8 comments:

  1. ayu, meh anta kat nursery nia dgn adel. nursery diorg bukak. sebab kitorg pun keje.. ko duk putrajaya kan? bole kot anta ke SK :)

    ReplyDelete
  2. bawa ke opis tak boleh ker? atau cari nursery sementara yg byr hari.

    ReplyDelete
  3. cam taska izz selalunya cuti panjang tiap kali raya puasa. seminggu tutup. so, selalunya ila akan amik cuti atau ila bawak izz g opis.

    ReplyDelete
  4. ayu..coti kamo dah abis eh???hurm..nak anta kat aku pun..aku dah start keje isnin ni..ahakss...ko gilir2 ngan hubby amek coti la..kalau dah terpaksa..bwk gi ofis..kalau x leh, unpaid lorr..emergency ni..

    ReplyDelete
  5. ayu, kamo pun cuti2 msia ler jgk ... heheh

    x pun , bwk ke opis.. rs nye time tu ramai staf bercuti kan?

    ReplyDelete
  6. ayu...rasanya ambik giliran la...terpaksa la nak buat cemana...kat kementerian takde pusat jagaan ke? tak pun nenek la ayu...hehe pasti nenek dtg jaga bila dengar nursery diorang tutup...

    ReplyDelete
  7. itula problem anta taska kan.. taska kat opis jue pun tutup gaks... ramai yg terpaksa amik cuti... Jue nasibla asben cuti sekolah.. lagipun Babysitter iman buka jerr.. xder hal pasal cuti nie..

    ReplyDelete
  8. ciannye kak ayu...cer cari taska yg leh bayar hari2...

    ReplyDelete